Veelgestelde vragen

Ruilen en Retourneren

  • 1. Hoe kan ik een artikel retourneren?
    Het retourneren van je bestelling kan binnen 14 dagen vanaf de dag dat de bestelling is geleverd.
    Stuur het artikel of de artikelen altijd goed verpakt terug (in de originele verpakking. De prijs- en artikelkaartjes dienen nog aan de artikelen bevestigd te zijn).
    Bij het terugsturen van het artikel(en) verzoeken wij je om altijd een kopie van de factuur toe te voegen.
    Gedragen of beschadigde artikelen kunnen wij niet retour nemen.

    Retourneren kan via onder andere PostNL/DHL Stuur de artikelen dan gefrankeerd op via het postkantoor naar:
    Sportcentrum Dordrecht, Albertine Agnesstraat 35, 3314 LA Dordrecht
    De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant.

    Gratis ruilen of retourneren van internet bestellingen is mogelijk bij één van onze filialen. Hierbij is het ook noodzakelijk om de factuur mee te nemen naar de winkel.

    Het totaalbedrag zullen we zo snel mogelijk, maar altijd binnen 14 dagen na ontbinding van de overeenkomst, terugstorten op je rekening. Wij streven ernaar om je retour binnen 3 werkdagen na ontvangst te verwerken. Je ontvangt een bevestiging per e-mail wanneer dit het geval is.

  • 2. Ik wil graag een artikel omruilen. Hoe doe ik dit?
    Het omruilen van een artikel is mogelijk door op de retour bon aan te geven waarvoor je het betreffende artikel wilt ruilen. Dit kan zijn een andere maat of een ander artikel. Indien het artikel waarvoor je wilt ruilen goedkoper is zullen wij het resterende bedrag terugstorten op je rekening. Wanneer het artikel waarvoor je wilt ruilen duurder is, dan kunt u het artikel aan ons retour sturen en hierbij aangeven dat u het betaalde bedrag graag retour ontvangt.. Je kan in dat geval een nieuwe bestelling plaatsen voor het gewenste artikel. De kosten van de retourzending van de bestelling zijn voor rekening van de klant, de kosten van de nieuwe zending zijn voor rekening van Sportcentrum Dordrecht.
  • 3. Het artikel dat ik heb ontvangen is onjuist / beschadigd.
    Helaas kan het voorkomen dat je verkeerde of beschadigde artikelen van ons ontvangt. In dit geval kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice via het e-mailadres info@sportcentrum-dordrecht.nl. Vervolgens ontvang je van ons gegevens om het artikel k

Contact met Sportcentrum Dordrecht

  • 1. Hoe kan ik jullie bereiken?
    Telefonisch: Wij zijn van dinsdag t/m vrijdag van 9.00-18.00 en zaterdag van 9.00-17.00 uur te bereiken op telefoonnummer: 078-6136181

    Mailen kan ook: webshop@sportcentrum-dordrecht.nl.

    Of  via ons contactformulier

Bestellen

  • 1. Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
    Ja, de bestelling kan bij 1 van onze filialen worden opgehaald. Je betaald dan geen bezorgkosten. Voordat je naar 'betalen' gaat, kan je aangeven of de bestelling bezorgd moet worden of dat je deze op komt halen. 
  • 2. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?
    Na het afronden van je bestelling sturen we een bevestigingsmail. Als je deze mail hebt ontvangen dan kan je er zeker van zijn dat de bestelling in goede orde is ontvangen. Mocht je twijfelen of je bestelling goed is  doorgekomen,  neem dan contact met ons op. We kunnen dan samen controleren of je bestelling is verwerkt.
  • 3. Wat zijn de bezorgkosten?
    Voor de bezorgkosten rekenen wij (binnen Nederland)
    € 0,00 kosten voor afhalen bij een van onze filialen
    € 5,95 verzendkosten voor een bestelling onder de € 95,- 
    € 0,00 verzendkosten voor een bestelling boven de € 95,-
    € 0,00 verzendkosten voor een bestelling voor het buitenland boven € 150,-, voor een bestelling onder €150,- bedragen de bezorgkosten voor het buitenland € 6,95

Betalen

iDeal Mastercard Visa
Divide